خلوت
hihi زندگی پر از داستان
این دنیا فقط با داستان زنده است.

حسادت....

به در و دیواراتاقت حسادت میکنم

بس کههروز  و شب نگاهت می کنند

حسادت می کنمبه مرغ عشقی که با وجود

تواحساس درقفس بودن ندارد و به پنجره ای

که از پشت آنآسمان را به نظاره می نشینی

خوش به حالآسمانی که  در بالای سر توست

و زمینی کهچون فرشی پر نقش و نگار زیر

پایت گستردهاست خوش به حال خیابن و کوچه

شهری که تو درآن نفس می کشی و پرندگانی که

هر صبح برایتآواز سر می دهند و درختانی که

چتر سبزشان رابر سرت وا می کنند به یقین من

زنده نبودماگر به شوق تو و برای تو نمی زیستم

وگرنه،همینحسادت حنجره ام را می فشرد و

فنایم میکرد


فانوس امید....

از اعماق وجودم تو را حس می کنم

اما نمی دانم چرا پایم را یاری آمدن  به سویت نیست

دل میخواهد،اما روح خسته و سرگردان در وادی گناه

است. از دست پا زدن در تاریکی این مرداب خسته

شده ام دنبال راهی و روزنه امیدی می گردم. الهی

فانوس امید را در دلم روشن کن تا خودم را بهجاده ای

 بسپارمکه مرا به تو میرساند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 9:32 :: نويسنده : mnv

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید راز این هستی چیست؟ ما چرا آمده ایم؟ کار ما نیست گذر از هستی گذر از آدم ها کار ما شاید پر کردن تنهایی یک دل تنها باشد
نويسندگان